!TÄVLING!



NU har vi en tävling på bloggen!
Den som listar ut det hemliga budskapet till på fredag får un GRAND (Franska för "en stor") länkning på bloggen.
Dem som inte tror på att det är värt det så skall jag berätta att vi har 20 nya läsare varje timme.
Så IT'S WORTH IT!
Iallafall, tävlingen går ut på att lista ut det hemliga budskapet i bilden och då som tidigare får ni en länkning, en stor än i bloggen sedan så får ni en länkning i varenda av mina inlägg varje dag i en vecka! 

!!Det är bara att börja kommentera!!


Vad är det hemliga budskapet i denna bild?




Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg tävlingen utsedd, in och kika om det blev du! :)

2010-11-01 @ 17:24:56
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hoppas det är okej att försöka utan att ha någon blogg. jag behöver inte vinna bara se om jag har rätt. Ted Gärdestad?

2010-11-01 @ 18:21:15
Postat av: Teddan

Budskapet: GULA TREGGINGS!!!!! XD XD X)

2010-11-01 @ 18:56:23
Postat av: Teddan

Jag är ju fan lik!!! :S

2010-11-01 @ 18:57:19
Postat av: Malin Jonsson

Gult är alltid fult? 0,ö

2010-11-04 @ 20:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0